.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علي حجازي در نشست با رسانه ها :
خدمتگزار شهروندان ساروي هستم
شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم ....
خدمتگزار شهروندان ساروي هستم

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-مدير عامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران در نشست مطبوعاتي خود به مناسبت 21 سالروز تاسيس سازمان همياري شهرداري هاي مازندران با اصحاب رسانه به خدمت رساني به مركز استان مازندران اشاره كرد و اظهار داشت:از آنجايي كه ساري وطنم است و در ساري رشد كردم ضمن خدمتگزاري به شهروندان ساروي از نظر شغلي خادم تمام مردم مازندران نیزهستم .
سيد علي حجازي افزود:ساري به عنوان مركز استان مازندران به همه مازندراني ها تعلق داشته و دولت بايد براي خدماتي كه شهرداري ساري به شهروندان مازندراني ارائه مي دهد اعتبارات خاصي در اختيار شهرداري مركز مازندران قرار دهد تا از این طریق بتوان به همه مردم استان خدماتی در خور و شایسته ارائه داد.
وي يادآور شد:ضمن تشكر از اصحاب رسانه در مدت 5 سالي كه شهردار ساري بودم به خاطر فرهنگ سازي رسانه ها در حوزه شهري ،انعكاس فعاليتها و خدمات شهرداري،انتقادات سازنده جهت رشد و توسعه شهر ساري قدرداني مي كنم.
حجازي به استيضاح خود اشاره كرد و گفت:در 5 سال شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم كه در اين 5 سال از حمايتهاي همكاران پر تلاش و زحمتكشم در شهرداري برخوردار بودم و با تلاششان توانستم خادم شهروندان ساروي باشم از همه آنها سپاسگذاري مي كنم.
مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي مازندران با عذرخواهي از خبرنگاران به خاطر نبود فضاي مناسب براي برگزاري جلسه گفت:پس از گذشت 21 سال از زمان تاسیس كمبود فضاي مناسب در سازمان همياري شديدا احساس مي شود كه اميدواريم بتوانيم عمارتي براي سازمان همياري بسازيم تا فضاي مناسبي را جهت كار و تلاش براي كاركنان و فضایی مناسب برای ارباب رجوع فراهم سازيم.
وي وظيفه ذاتي سازمان را خدمت رساني به شهرداريهاي مازندران دانست و اظهار داشت:در حوزه هاي مختلف وظيفه خدمت به شهرداريهاي مازندران را بر عهده داريم و در زمينه تهيه ماشين الات عمراني ،خدمات شهري،فني و مهندسي،مشاوره،حسابرسي در راستاي اساسنامه سازمان خدمتگذاري خواهيم كرد.
مديرعامل سازمان همياري به درآمد پايدار براي سازمان اشاره كرد و اذعان داشت:در سالهاي گذشته سازمان با صدور پروانه ساخت ساختمان درآمد كسب مي كرد كه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در صدد هستيم با تاسيس كارخانه آسفالت،توليد بتن اماده(بچينگ)،ساخت فضا ی زیبای گردشگري در درياچه ولشت و خدمات بازرگاني گسترده و منسجم به درآمد ثابت و پايدار برسيم.
رئيس هئيت امناء موسسه بازيافت مازندران به راه اندازي كمپوست در مازندران اشاره كرد و گفت:در آينده نزديك كارخانه كمپوست شرق مازندران با محوريت بهشهر راه اندازي خواهد شد كه تجهيزات اين كارخانه در سال حمایت از تولید ملی نيز از توليدات داخل کشور بوده و با قرار دادي كه با تراكتور سازي تبريز بسته شد به بهره برداري خواهد رسيد.
وي يادآور شد:استاندار مازندران و معاون عمراني استاندار جهت عملياتي شدن ساخت كارخانه كمپوست و كارخانه تولید برق با سوخت زباله تلاشهاي فراواني كردند كه با اعتبارات تخصيص داده شده شهرداري ساري و نوشهر در حال هزينه كردن اعتبارات دریافتی مي باشند.
حجازي به مشكلات موجود زباله در مازندران اشاره كرد و گفت:باتوجه به كمبود زمين و بالا بودن سطح آبهاي زير زميني در مازندران همه شهرهاي مازندران با مشكل دفن زباله روبرو هستند كه در اين بين شهرهاي چون بابلسر از مشكلاتي اسفبار تر در رنج و عذاب هستند.
مدير عامل سازمان همياري به سفرهاي كه شهرداران توسط سازمان همياري در سال گذشته رفتند اشاره كرد و افزود:سفرهاي ذكر شده در قالب آموزش و بازديد جهت رشد و توسعه معماري شهر و شهرسازي بوده است و اين نوع سفرها با مصوبه شوراي سازمان محقق خواهد شد و اگر مصوبه اي از سوي شوراي سازمان ابلاغ گردد موظف به اجراي آن هستيم ضمن اینکه سفرها آموزشی بوده است نه تفریحی.
سيد علي حجازي با بيان اينكه خادم مردم و انقلاب هستم ادامه داد:با توجه به تفكراتي كه دارم از گذشته تا به امروز در خط ولايت و رهبري بودم و خواهم بود و اين در حاليست كه ضمن خدمتگذاري به مردم اطاعت از ولايت و رهبری در راس امورات بنده قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 شهريور 1391
خسته نباشي برادر مومن و ارزشي
ضمن تقدير از زحمات شما در شهرداري انشالله هر كجا هستيد سربلند و پيروز در زير سايه حق تعالي باشيد
نا شناس 14 شهريور 1391
آقا ما رو هم میبردی آنتالیا آموزش ببینیم شهردار سابق جون
سينايي 14 شهريور 1391
درود بر حجازي فرزند ساري به وجودت افتخار مي كنيم. سربلند و پيروز باشي
نا شناس 14 شهريور 1391
lاقای مهندس حجازی افتخار شهر ساری هستند.ب ک
مجتبی 14 شهريور 1391
اصلا هم فعالیتش راضی کننده نبود فقط برای عده ای خاص کار میکرد .
نا شناس 15 شهريور 1391
باسلام اگر اقاي حجازي 5باركشتي گرفته بخاطر حمايت جهت اطرافيان خودش بوده نه مردم ساري مااهالي كوچه جنب بانك ملي روبروي پارك افتاب چقدرخواهش كرديم نوشتيم و گفتيم فكري بحال اين مردم باش كجااست گوش شنوا
fazel 15 شهريور 1391
با سلام خدمت دوست عزیزم که دوست داشتند با آقای حجازی به انتالیا روند باید عرض کنم از آنجا که بنده 12 سال است کارمند شهرداری هستم با علم و یقین عرض میکنم که شهرداری ساری دوران اقتدار خود را بعد از حجازی سپری کرد و الان پیر زنی رو به قبله است با تعدادی ارث خواه.دوست من که ندانسته تحمت آنتالیا رفتن میزنی . انتالیا شایعه ای بود از مخالفین ایشان در شورا تا تخریبش کنند.از حق نگذریم با عزل حجازی ما کارمندان شهرداری یک نفس راحت کشیدیم از دست سختگیریها و فشار کار
ehsan 15 شهريور 1391
با سلام .اون اقایی که گفت حجازی رفت انتالیا .من دوست سی ساله حجازی هستم کاملا اونو میشناسم اینقدر راحت تهمت نزنین از خدا و از جدش بترس ایقدر راحت قضاوت نکن بخدا از قدیم گفتن اه مظلوم چو سوهان ماند ........... حجازی صادقانه به این شهر خدمت کرد.بعدها ارزش کارهای حجازی رو میفهمید
نا شناس 15 شهريور 1391
دوستان ناراحت نباشید.حجازی برای ساری یک ژنرال به تمام معنا بود، ولی قدرش را ندانستیم.
نا شناس 16 شهريور 1391
حجازي در روند زير ساختهاي اساسي شهر كارهاي بسيار خوبي انجام داد
در انجام امورات شهر بسيار كارا و توانمند بود ولي در جايگاه مديريتي متاسفانه خوب عمل نمي كرد و در عزل و نصب ها بدون اينكه بررسي كند آيا آن موضوع درست است يا نه ، حكم عزل يا تنبيه را صادر مي كرد حتي يكبار هم بررسي دقيق كارشناسي انجام نمي داد . مثال يك طرفه به قاضي رفتن و سر انجام راضي برگشتن ... در كار ايشان بشتر نمود مي كرد.
(ولي در مجموع يك انسان مومن و توانمند و دوست داشتني است )
نا شناس 16 شهريور 1391
در شهرداری ساری کسی را به مدیریت فضای سبز بکار گرفتند که هنوز برای این اداره فاکتورهای زایادی را ...........برای شهردار ساری متاسفیم
علي 16 شهريور 1391
نمي دانيم اين افراد با اين حرفها چه چيزي را مي خواهند برسانند اما ما ميدانيم خدايي هست كه روزي همه بايد به او حواب دهند مگر مي شود پول بيچاره گان را به همين راحتي تحت بذل وبخشش و خوش خدمتي به ديگران هبه كرد چه كار زير بنايي شده خدايي دو تا پل علاوه بر با بودجه عمراني سالانه شهرداري هفتاد ميليارد تومان وام بجا گذلشته براي شهرداري اين ارزش را داشت چه مشكل حل شده ،ترافيك يا باراني كه چند روز پيش آمده ومردم تاكمربند در خيابان تو آب گرفتار شدند عزيز دل برادر لطفا شعار نده مي دانيم كه ايشان همين حالا براي بزرگ نمايي خود با پول سازمان براي تبليغات خود هر چند گاهي خبرنگاران ورسانه ها را خوراك مي دهد .اگر بازرسي نظارت كند مطمنن نان بعضي ها قطع خواهد شد انشااله اين اتفاق بيفتد وگرنه با خدا .....
نا شناس 16 شهريور 1391
من همیشه به یاد مهندس حجازی هستم و از او یاد می کنم . چون تمام شهر پر از چاله چوله است
یاسر 16 شهريور 1391
درود بر سردار سازندگی ساری
ali 16 شهريور 1391
سلام بر سردار سازندگی سلام و درود خدا بر فرزند زهرا.جناب مهندس حجازی شما اقتخار شهر ما هستی نمی دانیم انهایی که از شما انتقاد میکنن از شما چه میخواهند چرا همین 2تا پل رو شهرداران قبلی نتونستن انجام بدن چرا سد لاستیکی به فکر قبلیها نرسید چرا اتمام و تکمیل کمربندی جنوبی به فکر شهرداران قبلی نرسید چرا اقایون طرح هر محله 1 پارک و احداث پارک محله سالن ورزشی همین عمارت که افتخار شهر شده و جناب شهردار جدیدبا 8 تامهموناش ناهارو رو تراس میخوره تا حالشو ببره رو نمیبینن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.